Helgen som var

Sammanfattar. I fredags var jag hos Anna och stökade ner innan vi ramlade runt på Andra Långgatan. I lördags var Jerry och hälsade på i stan, hos Alexandra och Robin. Så först var jag där och sen blev det vin i Annas soffa än en gång.

Sen stod jag och fulade mig i hissen med Robin innan vi hamnade på Jazzhuset och så vidare.

Nästan hela söndagen spenderades i Vasaparken med pizza och spotify-listor, och eftersom det har blivit så satans varmt hängde jag även där en stund igår med. Såhär såg Anna och Johannes ut när de köpt en fotboll för sina sista slantar.
Ikväll sitter jag på balkongen med datorn i knät. Men nu ska jag gå in och titta på Mad men trots att det är skönt att sitta ute fast att klockan är efter nio på kvällen. Snart har halva året gått. Vad ska det bli av det här livet kan man undra. Men jag har tänkt vara glad hela veckan så jag tänker att livet kommer bli bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0