Mobilbildsbomb

Har lite bilder på mobilen jag kan dela med mig av. Skaffade nyligen Instagram också för övrigt, Brankelfnatt heter jag där förstås och följ mig gärna.

Kollade Markus Krunegård på Bengans (ja han sitter där borta och sjunger och spelar!). Förresten dör jag av lycka då han kommer till Emmaboda i sommar.

Sprang på Första Långgatan en kväll. På väg från Kellys på väg till Dancin Dingo. Sen flyttade Gurra till Vetlanda.

När jag drog till Anna på fest hade jag på mig mina finaste kläder och mitt största leende

Och på väg till den festen stannade jag ju hos Oskar och målade en tavla med Alexandra och Robin. Som Anna fick av oss.

Veckan efteråt åkte jag och Anna spårvagn till Avenyn och Johanna och stand up

I lördags satt Johanna i min säng och drack en öl och åt naturgodis

Morgonen efter åt vi årets första balkongfrukost

Ännu en dag gick och det blev Valborg och då kom Johan också och tillsammans med Alexandra och Robin åkte vi till Slottsskogen, vidare till Anna, vidare till Sticky Fingers

På Sticky var jag cool bredvid mystiska män samtidigt som Johanna och Johan var creepy


Första maj var satans varm så jag satt i Vasaparken hela dagen och gjorde ingenting. Åt mest pizza och skrattade. Bland annat med Johanna, Anna och Åsa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0