Mobilbildsbomb

Så väldigt längesen jag gjorde en mobilbildsbomb så nu kommer den. Vi börjar med hur det såg ut hos Johannes under Annas sista fest i landet. Här är hon och Robin.

Sen kom Johanna till mig och myste. Och vi gick på bokmässan och lyssnade på Sjukstugan och hade det gött.

Vi pausade lite med en öl uppe på Heaven 23. Fick svindel och såna känslor.

Så vi lyssnade lite på Martin Schibbye och Johan Persson.

Och sen Sara Granér, Mats Jonsson och Liv Strömquist i ABF's monter.

Vi käkade på världens finaste Moon thai kitchen också

Sen kom Emma hem till mig och vi åkte till Henriksberg och det!

Och såhär signerade Simon Gärdenfors min Död Kompis-bok <3

Helgen efter åkte jag till Stockholm och lekte med Bea. Och fotade en bild som hon tog på mig när jag fotade.

Förförra helgen var jag hos Alexandra och Robin och drack vin med en Anna och hennes David.

Vi spelade diamanten.

Sen tog jag en omväg hem till Haket och lyssnade på pojkar som sjöng. Gick inte och la mig förrän förmiddagen därpå och sen gick jag på Malins 25-årsfest. Riktigt fin helg det där.

Jag har hunnit tatuera mig också. Johannas handstil och Markus Krunegårds ord. Har haft Jag är en vampyr i huvudet i en vecka.

I fredags hamnade jag i Norrköping. Där drack jag öl och åt nötter med dessa fina nötter.

Samt dessa. Även denna natt sov jag ytterst lite. Och jag gillar att sova men ibland är det härligt att vara vaken.

Lördagskvällen såg ut såhär. Jag spenderade det mesta av tiden på golvet med trötta ögon. Men jag hade det gött.

Kommentarer
Postat av: malin, världens slarvigaste värd

Gotta luv din tattuering! <3

2012-11-11 @ 22:48:17
URL: http://indifferentplaces.blogspot.com
Postat av: Lisa

SV: Haha, taaaack värden min! ;D

2012-11-12 @ 17:04:07
URL: http://brankelfnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0