Mittemellan småarg och ursinnig

Jag vill inte klanka ner på folk som inte riktigt förtjänar det. Vill inte starta krig med folk jag inte har något emot. Däremot behöver jag få utlopp för dessa känslor jag fått efter en text jag nyss läst, så jag tänkte att varför inte skriva de här? Efter ett par minuters funderande kommer jag fram till att jag inte har något tillräckligt konstruktivt att uttrycka så jag skiter i det.

Däremot vill jag säga: Regeringen har antagligen större saker att tänka på än beach 2010. Det pågår grymma brott, miljöförstöring, och allt vad det är (även om Reinfeldts favoritråvara tydligen är falukorv (!!!)).

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv:

den är också bra, men gillar de andra mer hehe.

2010-04-19 @ 17:41:45
URL: http://sisterdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0