I feel like I don't have a future

Försöker byta pop mot screamo för så känner jag mig nu
Köpt böcker för tänker gräva ner mig i historier
Har sett Woodstock-filmen tre gånger nu så läser den boken först
Den är fin, blandade känslor av lycka och avund

Men ikväll vill jag inte finnas i min fantasi
Ikväll vill jag finnas här och försöka leva
Men det är så jävla svårt
När jag inte får den respons jag söker
Och när jag sitter här som en liten loser

Har druckit vin med vänner ikväll
Det var så trevligt men
Mitt huvud är för tungt just nu
Inte visste jag att tankar väger så mycket

Kommentarer
Postat av: Torellinor

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-06-04 @ 14:01:11
URL: http://torellinor.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0