Aldrig riktigt slut

Du var anledningen till att jag överlevde
Men du dödade mig också
Du vet kanske inte om det
Men du dödade mig också
Och jag blev så jävla liten i mina egna ögon
Det har gått åt för mycket energi
Jag har lagt för mycket energi på dig i flera år
Fan fan fan
För att det aldrig löser sig
Ens då det kan lösa sig hur lätt som helst
Fan fan fan
Fan ta dig fan ta dig fan ta oss
Ibland tänkte jag att om jag inte får vara med dig
Så får det va
För du var allt jag ville ha och
Ingen annan kunde vara lika bra
Ibland tänkte jag att jag kommer bli knäpp
Om jag ska vara med dig
För om det hade blivit vi två skulle det vara för alltid
Baby
Jag skulle aldrig lämnat dig
Du var anledningen till att jag överlevde
Men du dödade mig också
Du vet kanske inte om det
Men du dödade mig också
Och jag blev så jävla liten i mina egna ögon

Det har gått åt för mycket energi
Jag har lagt för mycket energi på dig i flera år

Fan fan fan
För att det aldrig löser sig
Ens då det kan lösa sig hur lätt som helst
Fan fan fan
Fan ta dig fan ta dig fan ta oss

Ibland tänkte jag att om jag inte får vara med dig
Så får det va
För du var allt jag ville ha och
Ingen annan kunde vara lika bra
Ibland tänkte jag att jag kommer bli knäpp
Om jag ska vara med dig
För om det hade blivit vi två skulle det vara för alltid
Baby
Jag hade aldrig lämnat dig

Kommentarer
Postat av: bells

tack så hemskt mycket fina du! ( ps: du har nog ett av de bästa bloggepiteten jag sett!)

2011-05-06 @ 09:51:47
URL: http://osmidig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0