Exploderar

Stänger av musiken
Ljuden gör mig galen
Mina ögon sprängs när jag går
Genom dimmiga dagar
Jag hör röster men inte vad de säger

Jag går i färgglada färger
För att lura mig själv
Det är som man säger
"Man kan lura kroppen att man är glad bara man ler"

Skriver slitna ord om mitt hjärta
Och jag vet aldrig om det är sant
Det jag skriver
Det skulle kunna vara precis tvärtom
Det skulle kännas lika sant

Jag har slutat skilja på verklighet och overklighet
Annars skulle jag inte ha nåt annat för mig
Eller hur, bob hund?

Och det är som att jag tar all min sorg och
Allt som nånsin gjort mig ledsen
Trycker in det i ett enda ögonblick
Låter det explodera och
Glömmer hur det egentligen började just då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0