Rastlös januari i år igen

Läser gamla inlägg, gamla utkast som aldrig publicerades för de var inte menade för det
Läser om hur jag med stora bokstäver skrev om hur jag inte skulle vara i det här landet den här vintern
Och nu är jag här igen för det blev visst januari för en vecka sen
Jag har försökt förneka det men kanske är det som vi sa i fredags kväll;
"Jag vill bara må skit ett par månader nu så är det över sen"
"Det kallas Road to destruction"
"Vill du åka med?"

Nej, det är inte som jag skriver men jag är trött
Januari är en sömnig månad utan sömn
En rastlös månad, jag ska stirra in i väggen nu
Om bara några månader är det vår
Det är så nära nu
Glöm inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0