Jag ville bara vara den jag är i dina ögon

När man letar efter orden men hittar inte
Och precis då hör man dem ur högtalarna
Anton Kristiansson vet vad jag menar

När man har rivit ner sitt liv för många gånger

Slutar man att bygga upp fasaderna igen
Och utan att ha tänkt igenom nått så slänger man sig ut igen
Med insidan på utsidan och väntar tills någon skjuter en

Den senaste tiden har jag varit långsam
Men ibland är jag för jävla snabb
Det här kommer aldrig sluta jättebra
Även om slutet redan är här
Sedan sjunger jag låtar av Ensamhushåll

Kärlek är som själva satan
Kärlek är åt helvete
Och om jag får se den igen ska jag köpa alla tunga vapen som finns
Och ge den en ond bråd död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0